فروش توری پنجره دوجداره استاندارد در کرج

فروش توری پنجره دوجداره استاندارد در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری پنجره دوجداره استاندارد در کرج

یک شنبه 12 شهريور 1396
16:5
توری پنجره دوجداره

پنجره دوجداره یو پی یو سی استاندارد در کرج باید به گونه ای طراحي و تولید شوند كه از نفوذ هوا و سرو صدا و هدر رفتن انرژی جلوگيري کند. حال در فصول گرم سال برای تهویه هوا پنجره ها را باز می گذارند و برای جلوگیری از ورود حشرات از توری استفاده می شود در نتیجه فروش توری پنجره دوجداره استاندارد در کرج افزایش پیدا می کند.
بيشتر تلفات حرارتي ساختمان از طريق درب و پنجره ها صورت مي گيرد. به همين دليل پنجره هاي دوجداره نامناسب مي توانند هزينه سوخت را بسيار بالا ببرند. استفاده از درب و پنجره دوجداره استاندارد در کرج ، روش ساده اي براي كاهش هزينه هاي انرژي و در نتيجه كاهش گازهاي گلخانه اي است. فريم هاي پنجره دوجداره استاندارد در کرج بايد از جنس موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا يو پي وي سي ساخته شده باشند. اين درب و پنجره ها بايد حداقل داراي دو جداره باشند ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي اين پنجره ها بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. كاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترين عوامل در داشتن خانه هايي با بازده انرژي مناسب هستند. اين گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گيري ميكنند.
شرکت پنجره ماندگاردر کرج با تکیه بر دانش روزافزون و مونتاژ کارن حرفه ای و متخصص و همچنین نصاب های دوره دیده امید دارد تا بتواند خدمتی ارزنده در زمینه تولید و نصب درب و پنجره دوجداره استاندارد در کرج داشته باشد.
درب و پنجره دوجداره استاندارد در کرج واقعا رقیبی در زمینه ارزش ، امنیت , زیبایی , دوام , عایق بندی و غیره …. ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره های دوجداره ای باشد که علاوه بر اینکه از خارج ساختمان زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزلتان نیز متناسب باشد. برای تامین زیبایی پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد. اگرچه درب و پنجره های چوب دارای ظاهری زیباست اما مشکلات زیادی را هم به همراه خود دارد. چوب در مجاورت آب فاسد می شود و زمانی که پنجره در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع شروع به فاسد شدن می کند و این پوسیدگی حتی می تواند خطر امنیتی جدی برای ساکنان در پی داشته باشد.

مبحث 19 مقررات ملی ساختمان

پنجره دوجداره استاندارد در کرج ، داراي دو شيشه مي باشد كه بين آنها يك فضاي كاملا درزبندي شده وکیوم وجود دارد و اكثرا با گازهاي آرگون يا كريپتون پر مي شود. اين فاصله معمولا بين ۶ تا۲۰ ميلي متر است.دو جداره كردن شيشه جلوي ورود نور را نمي گيرد ولي گرماي خورشيد را كاهش مي دهد. از نظر ميزان مصرف انرژي، پنجره دو یا سه جداره ای كه عايق حرارتي آن بيشتر باشد مناسب تر است. به طور كلي ميزان عايق حرارتي پنجره دوجداره استاندارد در کرج به عوامل زير بستگي دارد:
۱- نوع شيشه مصرفی
۲- تعداد لايه هاي شيشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تك، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لايه هوايي موجود بين دوجداره شيشه
۴- مقاومت حررتي يا ضريب هدايتي فريم پنجره
۵- درز بندي در هنگام نصب
در بعضی از شرکت ها و کارخانه های تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی و فروش توری پنجره دوجداره استاندارد در کرج به علت دانش کم نیروی انسانی و سهل انگاری در بخش مونتاژ یراق الات متاسفانه پس از مدتی استفاده از این سیستم ها که مهم ترین بخش از جهت عایق بندی در پنجره دوجداره میباشند دچار افت کیفیت در ساختار درب و پنجره های دوجداره کرج شده و درب و پنجره‌های نصب شده از کارایی لازم برخوردار نبوده و در نتیجه اعتراض و نارضایتی مشتریان را به همراه دارد. بدون تردید نقش یراق ‌آلات در ساخت و مونتاژ در و پنجره دوجداره استاندارد در کرج با کیفیت و استاندارد بالا را نمی‌توان کمرنگ کرد و باید کیفیت یراق‌آلات پنجره دوجداره استاندارد در کرج را جدی گرفت. موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره upvc به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دوجداره استاندارد در کرج از آنها استفاده میشود.